Pages

Ketentuan-NYA

Ketentuan-NYA .
manusia memang tak dapat elak walau apa cara sekalipun kalau itu dah jadi ketentuan dari tuhan. Ya .. aku percaya semua tu. agak pelik bila entry kali ni dengan tajuk yang macam tu . hee..sebenarnya seriously aku tak sangka dengan apa yang aku nampak tadi, entah kenapa terlintas dalam fikiran ni nak bukak something time online tadi. macam-macam perasaan yang aku tak dapat nak gambar, rasa happy, terkejut, tergamam, terkaku. eh macam sama je maksud semua tuh . hee. oke never mind larh. yang penting is now i feel like nak pergi terbang dekat awan lepas tu nak tengok sendiri depan mata semua tu. Can I ? ? ?

Firs impression bila aku tengok that things aku terus bermonolog dalam hati, "Eh betol ke apa aku nampak sekarang nie ? " seriously memang agak susah nak percaya even dia pernah tipu aku satu masa dulu. Time tu aku hampir separuh mati percaya tapi rupenye ade udang di sebalik maggie. but now bila dah nampak baru aku boleh percaya bukan . Anyway aku tumpang gembira bila dapat tahu dia pun tengah gembira, then tengah feeling-feeling sekarang nie. Takde sikit pun dalam hati ini rasa sebaliknya sebab such feeling did not exists between us yet . Bak kata orang mendoakan kebahagiaan orang lain itu adalah lebih baik. then, insya-ALLAH kebahagiaan itu akan ada untuk kita jugak. itu yang aku harapkan. 

Semua ni mengingatkan aku yang kita tak akan dapat melawan takdir dan ketentuan-NYA. Kalau keputusan tu adalah yang terbaik untuk kita, just go on . Aku percaya itu . :D

No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign