Pages

Keliru

Keliru ! Keliru ! Keliru !
kadang aku tak faham, aku tak tahu kenapa aku bertindak macam tu.
bukan bermaksud nak mengabaikan apa yang aku ada, 
aku keliru dengan apa yang aku buat. . sungguh tak tahu ..
kadang aku jugak berfikir perlu ke teruskan sikap macam nie? 
tapi .... seriously aku tak sanggup.. =(

eh kau ! boleh tak paham perasaan ni ? 
kenapa selalu nak buat apa yang aku tak suka??
kenapa ???

bukan bermaksud nak menyalahkan sesiapa,
memandangkan diri ni pun masih ada kekurangan situ sini,
cuma nak kamu paham apa yang terbaik untuk diri sendiri,
mungkin lepas ni aku dah takde nak bagi nasihat yang bagi kamu sangat lah remeh. leceh !

Selagi aku masih ada di sini, bagilah peluang untuk aku menegur segala khilaf dan kesilapan itu,
untuk kamu, dan untuk aku juga. 
bagilah peluang untuk aku lihat perubahan itu .




No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign