Pages

Hati Sunyi

Hati ni sunyi sangat. terlalu sunyi .
sebab hati ni rindukan mereka . aku rindukan mereka ..
mereka yang jauh dari aku sekarang.. 
umie .. abah .. adik-adik .. semua jaoh dari aku ..
walaupun kat sini ade kawan-kawan, tapi diorang semua bukan macam mereka. .
jaoh sekali.. 
keluarga peluk cium aku laen dari sesiapa yang aku kenal.. 
takkan pernah jumpa seperti mereka .. TAKKAN !!

Hati ni sunyi sangat .. terlalu sunyi..
sebab dia jaoh dari aku ..aku rindukan dia ..
setiap hari ucap rasa sayang. rasa rindu .
susah nak hilang semua tu walaupun sekejap kan ..
kenapa ek ? mungkin sebab aku memang terlalu rindukan dia ..
Yaa ..hati ni terlalu sunyi rupanya..
aku perlukan mereka untuk bagi kekuatan pada hati ni .

Kalaulah mereka muncul depan aku sekarang,
aku takkan sesekali biarkan mereka pergi jaoh dari aku .
Teman aku di sini ye ..

=(


No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign