Pages

Ceritera Hati .

Hati sering kali bertanye. adakah aku sangat bahagie ketika ini. detik ini. dan saat ini. ?
adakah seluruh kehidupan ini sering diwarnai dengan warna-warna pelangi atau hanye seperti mentari yang memancar setiap hari. yang terlalu terik. yang terlalu panas. sehinggakan tiada ruang untuk aku bernafas dan bergembira.

Si gadis merenung seketika memikirkan nasib dan ujian yang sentiasa menyape setiap hari. 
Dan hati bertanye lagi. adakah aku sanggup untuk menghadapi semue ujian dan dugaan ini.?

Huh ~~ !
Hati sudah mule mengeluh dan bertanye lagi. 
Kepade siapa aku nak meluahkan segale isi hati yang sudah terpendam sekian lame.
hati hanye mengeluh. mengeluh. dan mengeluh lagi.

Keputusan demi keputusan difikirkan. tapi ape betul keputusan itu tak akan sekali-kali buat aku menderita lagi. ?
adakah benar keputusan yang dibuat ?
Kali ini hati tak sanggup lagi berhadapan dengan ujian ini. hati tak sanggup lagi menerimanye..

Hati ini tidak pernah menyalahkan sesiape. 
 Mungkin juge semue ini salah diri sendiri yang sentiasa buat hati tak gembira macam dulu lagi.

Maafkan aku :(





No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign