Pages

Gadget idaman hati ;)

Entry kali nie nak luah kan perasaan hati yang dah lame terpendam. . ceh !
Bile larh aku nak ade duit RM1,000 000 dalam bank ? bile larh aku nak keje ?
excited giler nie nak beli gadget idaman hati aku tuh. . uwaaa ~~ sedey betol. .

1)


Yang aku tak puas ati skrg, mane-mane kedai laptop yg aku pegi mesti ade laptop VAIO pink nieh.. adoi. . 
dapat sentuh siket pown jadi larh. . nak je aku rembat dari kedai tuh diam2. . haha ~~
Excited giler dpt tengok laptop nieh. . bile larh aku dapat beli utk diri sendiri ? huh ! 
Semue function dlm laptop nie kiut miut jek. . geram sangat ! 

2)


Ha yang nie lagi satu gadget kegilaan aku. .VIVAZ PINK ! 
Klu nampak fon nie mmg sampai senget-senget bijik mate aku tengok. . tapi x sampai tahap juling lagi tau..
Gule-gule atie aku da dpt pkai HTC HD7, lbih kurang mcm fon nie jugak. . tapi naseb baek bkn yang warne pink, kalau tak mmg aku da rembat dari die. . heee~~ 

3)


Camera oh camera. . bile larh aku nak ade camera sendiri ? jeles betol tgk org laen ade camera. .
name pown student kan.  mmg x mampu nak pakai camera canggih2 camnie. . ape2 pown aku akan pastikan aku dapat camera pink nie dlm koleksi gadget. . haha ~`
Setiap sudut gambar mmg aku capture bile dpt camera nie. . aci kan. . ?
Kebetulan si gule-gule ati aku suke sgt capture gambar & jadi model sementare. .agaknye nanti penuh camera aku dgn gambar2 model sambilan kot. . opss.. ! haha ~~

P/S :Warne pink mmg da sebati dgn jiwa nurani aku sebagai seorang perempuan. . hee~
aku mmg excited giler2 dgn barang2 yg b'warne pink macam nie. . kalau bab pakaian semua warna jadi pilihan, tapi barang2 peribadi warna pink jadi pilihan utama. . hoho xD

3 comments:

syazwani ab said...

wahhhh , minat pink ehhh ???

Syukri Mohtar said...

best nye kalau dapat VAIO...

nur anis said...

colour dia cun!!!

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign