Pages

Buatmu Sahabat ;)

Seindah cahaya yang menyingsing pagi……
Seindah belaian katulistiwa yang memancar………
Seindah gelora kasih yang bersemayam direlung hati……….
Seindah persahabatan yang hari ini kita jalin…….
Bintang-bintang bersinar gemerlap………
Rembulan tersenyum dengan indahnya…….
Komet Halley berlintas dengan cemerlang……….
Seindah persahabatan yg hari ini kita rekat……..
Ku bersyukur mendapakan engkau kawan….
Ku bersyukur berteman denganmu kawan…
Ku berharap ini tak kan bias……….
Ku berharap ini kan nyata……….
Satu yang ku harapkan darimu teman………
Jadikan hidup ini indah dengan kepedulian………
Kepedulianmu terhadap sekelilingmu…..
Kepedulianmu terhadap temanmu kawan……….
Betul lah kate orang, persahabatan tu ade di mane-mane, kadang-kadang kite tak perlu mencari tapi sahabat bole datang sendiri. .
keikhlasan, kejujuran yang utama & penting dalam bersahabat. .

Entry nie khas untuk Affify Shuhada Abdul Razak. . click cnie nak tgk blog comel die ;)
Blog die comel same mcm tuan die tau. . Aku x sangke dapat berkawan dgn die melalui dunia blog nie. .
Lepas terjah blog die ari tu, Fy (name panggilan manje die) terus add aku dlm Facebook.. terharu sgt . .
Lepas tu kitorang mule chating. .mule-mule chatting aku da mule nampak keserasian aku dgn die. .
Even kitorang tak pernah jumpe, tapi aku tau die seorang yang lemah lembut, baik hati & yang penting die sgt comel. . hee~~

Meh kite tengok gambar gadis comel tuh ;)


Ha. . ini larh tuan punye badan. . comel kan. .
yang gambar bawah tu Fy dengan boifee die, Ikhwan. .
same cantik same padan. . semoge diorang berdue kekal hingga akhirat.. amin ;)

Kitorang ade plan nak jumpe tau dalam bulan depan... insyaALLAH. . kebetulan bulan 4 & 5 nie aku busy sgt sebab nanti nak berdepan dengan final exam. . huhu
ape pown aku akan tunaikan permintaan Fy nak pegi cosmoworld naek roller coster same2. . 
rupenye die pown jenis yang suke b'jalan jugak. . same mcm aku. . pantang ade cuti suke keluar even duduk dekat melake nie byk sgt halangan yang buatkan aku terpakse tangguh semue niat tuh.. sedey sangat. . :(

Catatan :
Kepade Fy, semoge hubungan persahabatan kite kekal selamenye & bukan dalam dunie blog semate-mate.. hee~~ Hajar doakan Fy berjaye dlm hidup, bahagie dengan org t'sayang & kekal comel selamenye. . ;)
Mintak sorie curi gambar2 atas tu tanpe pengetahuan Fy. . 

daaa ~ ~   ^,*



1 comment:

affify shuhada abdul razak said...

hajar buat fy rasa nk syg hajar smpi bila2..ehehehehe terharunyaaaaaa

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign