Pages

Pencemaran nafas oleh perokok asing. .



Wahai si perokok tegar kat lua sane tuh ! bajet2 ar klu nak merokok. . takkan x tau tempat & mase kot. .
rimas aku tau tak klu tiap2 ari bau asap rokok. .
tak paham aku dgn org yg mcm tuh !
dekat melake nie penuh dgn makhluk asing yg tak tau status diorang sah ke tak masuk negare kite. .
kdg2 aku rase mcm nak bagi pelempang je kat muke sorang2 tuh !
diorang nie mmg tak tahu nak hormat org laen . .
klu hisap rokok mmg dah tak ingat dunie. . geram betol aku !
dekat kedai makan pown sempat maen hembus2 asap rokok. . ape diorang bajet hebat sgt ke ar !
aku yg tgh makan kat sebelah nie mcm org giler dah dok tahan bau asap tuh. .
kdg2 aku da rimas giler dduk melake nie. . pegi je mane2 nampak makhluk asing yang entah jatuh dari planet mane aku pown tak tau..
kalau iye pown dtg cnie nak cari keje utk anak bini, buat larh perangai mcm nak keje. .
ni tidak ! dok kehulu kehilir mcm org xde mase depan. . lepas tu buat keje x senonoh. . eeee. . geram !
oke larh..makin byk aku membebel makin sakit giler ati aku. .

STOP !

No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign