Pages

Kenape x ngantuk lg nie. . . !!!

haha tetibe mara kat diri sendiri pulak kn..
sebenarnye esok aku ade trip ke Pejabat Kedutaan 3 buah negara..
waahhh.. dengar mcm ja0h je kn. .hahaha
ala..dekat KL je kot. . stu jam stgh je dari Melake nie. .
tp jam kat belah kanan lappy aku nie menunjukkn pkul 12.20 am.. tp mate aku still segar bugar lg. .
adoi..ape nk buat nie. . nmpaknye kne pakse jgk mate ni pejam sbb esok pkul 630 da kne kumpul dpn kampus.

ALAMAK !! kene bangon awl lg. . sebelom nie selagi x pkul 10 selagi tue aku x bgon. .
OPPSS..kantoi suda.. hahaha ;)

Tetibe mlm nie aku rajin nk blogwalking pulak terjah belog2 org yg cumel2 tuh..hehe
biase lah kn nk balas dendam punye pasal, belog lame buat hal..
sakit ati aku bile pikirkn balik..
hurmm tp xpe larh, aku da ade blog baru dgn wajah baru lg...haha ceh wah  !

Oke, time to sleep. .
kene pakse jugak mate ni pejam..
tp klu t'pejam je x bole nk tido camane???
adoi..:(


2 comments:

Anonymous said...

sleep tite yaww :)

apislerr said...

salam,
mengunjungi kwn2 gengblogger:)
saya budak baru

newbie

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign