Pages

Family Day Bas 4E ;)

Selamat suda Family Day class 4E Bachelor Administrative Science..
Family Day ni kitorang buat mcm biase je..just for fun kononnye nk mengeratkan hubungan silaturrahim antare kitorang..
mmg fun giler even tetibe aku diserang stu penyakit misteri, sakit kepale. .haha menyampah tol !

Pantai Puteri jd pilihan coz saje nk merasa suasana pantai even aku da meluat tgk pantai sejak aku amek dip dkt uitm Dungun dulu..
3 taun aku mengadap pantai je..camane x bosan kn. .haha ;0

Nie antare games yg kitorang maen :
a) Baling belon air - naseb baek baju aku x lenjun even last2 minute belon tue t'jatuh dr tgn aku.. haha

b) Boling buah kelape - sakit ati giler bile satu botol air pn x jatuh bile turn aku..

c) Cari gule2 dlm tepung - muke aku da mcm tepung komak time tu. 

d) Lari dlm plastik sampah -haha yg nie mmg kelako giler..org laen lari pkai guni kitorang bantai lari pkai plastik smpah.. mntang2 aku turn last sekali, smpai je kat aku plastik tue da koyak.. cubaan ~~~

e) Teka suku kata - aku dpt perkataan harimau belang. . bygkn camane aku nk tunjuk dgn pnuh gaya bg budak2 ni paham. .
adoi..sabar je lah. .

Biase larh kan klu maen game msti ade yg kite x puas ati. .
yg aku x puas ati skrg nie apasal team merah aku asyik kalah je. . 
ce cite..ce cite. . .
team black jgk menang.. ntah ape ilmu yg diorang pkai pn aku x tau. 
haha... ;)

Gmbar x smpat nk upload sbb stu gmbar pn xde kat aku skrg. .
nnti next time baru gmbar akn diupload  ;)

CHILL ;0






1 comment:

me is aku said...

boling kelapa beshhhhhhhhhh

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign